NA DRUTACH

piątek, 9 lutego 2018

Plisowana spódnica na drutach ... Pierwszy projekt na Ravelry ...

Mój pierwszy projekt do wykorzystania przez dziewiarki na Ravelry, w dwóch językach ojczystym
i angielskim ( dużo pracy przy tłumaczeniu ).

Plisowana spódnica na bazie bardzo ciekawego, przestrzennego, a przy okazji prostego wzoru. Podstawą jest znany wzór, można go znaleźć w internecie. Konstrukcja tego wzoru umożliwiła mi zobaczenie czegoś więcej niż tylko płaskiej powierzchni. Po niewielkiej modyfikacji udało mi się wpaść, że da radę z tego zrobić spódnicę, sukienkę, poncho, wszelkie trapezoidalne kształty.
I tak właśnie powstała moja wariacja na jego temat.

Na tej bazie można wykonać mnóstwo kombinacji, długo, krótko, szeroko, wąsko, jednobarwnie, kolorowo... Co, komu w duszy gra. :)
Mnie gra baaardzo wiele, dlatego na tej bazie będzie powstawało wiele projektów, głownie sukienek.
Spódnicę "JUDIT " wykonałam ze świetnej włóczki , którą otrzymałam od Firmy Katia w ramach wygranej w Konkursie. Ta włóczka to Merino Lino ( bardzo miękka, delikatna dla skóry, lekka włoczka ). Z czterech motków powstała króciutka spódniczka mini.